Справжні гриби Українських Карпат

 

Залишки карпатських вузькоколійок




   У гірських районах Івано-Франківщини колись існувала широка мережа вузькоколійної залізниці для вивозу карпатського лісу. Ширина колії становила 750 і 760 мм. Найстаршіі вузькоколійки побудовані ще у 90-их роках ХІХ сторіччя, інші - у 1910-их, 1920-их і 1950-их. Крім того, на більшості з них від основної гілки постійно робили відгалуження у верхів’я потоків. Проте, де з економічних причин, де через наслідки катастрофічних повеней, до нашого часу збереглось не багато. У Львівський горах на місцевості не завжди і помітиш, що тут були вузькоколійки. Залишились лише "натяки" у вигляді віадуків, найчастіше зруйнованих і насипів без шпал і рейок вздовж річкових терас. Ніби, щось там є у Закарпатті - точно не скажу, не бачив. 

Пот. Хамін, Долинський район, 30.08.2017 Пот. Хамін, Долинський район, 30.09.2016
Пот. Чорна, Рожнятівський район, 10.05.2003 Пот. Магура, Долинський район, 19.04.2018. По такій колії не розженешся))), але їздять...
Пот. Соболь, Долинський район, 16.09.2016 - ще десь щось велике їздить... І там же 19.04.2018 - місцеве ферарі Міндунок Солотвинський, Долинський район, 01.08.2012. Місцевий транспорт


Обновлен 04 ноя 2018. Создан 09 мая 2018



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником